Bel in het kort

De Groep Bel is een familiebedrijf met meer dan 150 jaar geschiedenis en is een belangrijke speler in de voedingsmiddelenindustrie met porties zuivel, fruit en plantaardige producten, en een van de wereldleiders in merkkazen. De missie van de Groep is om iedereen toegang te geven tot gezondere en duurzamere voeding.

De gedifferentieerde portfolio van internationaal erkende merken omvat The Laughing Cow®, Kiri®, Babybel®, Boursin®, Nurishh®, Pom’Potes® en GoGo squeeZ®, evenals ongeveer 30 lokale merken. Samen genereerden deze merken een omzet van € 3.645 miljoen in 2023.

Met zijn sterke lokale aanwezigheid bouwt de Groep Bel aan een industriële identiteit die steeds meer aangepast, innoverend en verantwoordelijk is. In het kader van een voortdurende vooruitgang die zijn hele ecosysteem mobiliseert, werkt Bel aan een antwoord op de grote hedendaagse, maatschappelijke en ecologische uitdagingen door middel van een nieuw voedingsmodel dat een positieve impact heeft voor alle generaties.

bel at glance

Nu de groei van de wereldbevolking een uitdaging vormt, de noodzaak om de hulpbronnen op aarde te beschermen en de wens om voedsel van betere kwaliteit te consumeren, hebben we van deze overtuiging onze missie gemaakt en vertaald in een collectief leidmotief: For All, For Good.

Vastberaden en moedig gaan we de uitdaging aan om een nieuw voedingspatroon uit te vinden waarmee we 10 miljard mensen kunnen voeden zonder het evenwicht op aarde te verstoren.

Optimistisch en zorgzaam geloven wij in ons vermogen om al onze belanghebbenden te betrekken bij het heroverwegen van de waarde van voeding en de positieve impact ervan, zowel nu als voor toekomstige generaties.

Veroverend en toegewijd ontwikkelen we nieuwe fruit- en groenteproducten naast zuivelproducten en verstevigen we onze doelstellingen op het gebied van decarbonisatie.

a french family group

BELANGRIJKSTE MERKEN

Overview products bel

EEN INTERNATIONALE AANWEZIGHEID, LOKAAL VERANKERD

international presence

GEDISSOCIEERD BESTUUR

In mei 2022 benoemde de raad van bestuur van Groupe Bel, onder leiding van zijn voorzitter en gedelegeerd bestuurder Antoine Fiévet, Cécile Béliot tot gedelegeerd bestuurder. Antoine Fiévet verlengde zijn mandaat als voorzitter van de raad van bestuur.

Deze nieuwe bestuursstructuur ondersteunt de ambitie van de Groep om de referentie te worden voor gezonde snacks dankzij een portfolio van sterke en populaire merken

Cécile Béliot